Datums 10. septembris, 2024
Laiks9.00–16.30
Vieta Rīga, Raiņa bulvāris 4

Mācību mērķis: Nodrošināt interesentiem ieskatu pasniedzēja darbā, piedāvājot pamata instrumentu kvalitatīvas mācību programmas sastādīšanai un zināšanas, pieredzi par pasniedzēju atbildībām un lomām mācību laikā

Mērķauditorija: Interesenti, kas plāno vadīt mācības pieaugušajiem un vēlas ieskatīties šīs  profesijas "aizkulisēs"

Sagaidāmais rezultāts:  Dalībnieks izprot pasniedzēja atbildības un lomas mācību procesā, sagatavojis uzmetumu savai programmai, sapratis savu interesi par pasniegšanas mākslu

Mācību formāts un ilgums:  Klātienē 1 nodarbība 7,5 stundas

Mācību datums, laiks un formāts:  2024. gada 10. septembmbrī plkst. 9.00-16.30 klātienē

Trenere:  Joanna Kristīne Golubeva

Sertificēta Koučinga un Biznesa Trenere un koučs. Radoša personība ar savu pieeju katram klientam.Profesionāle vadības un personāla attīstības jomā. Empātija, Radošums un Profesionālisms tie ir 3 vārdi, kas raksturo Joannu K.Golubevu vislabāk!

Programmas direktore: Laila Snidzāne

MetaCoach” mācību centra vadītāja, praktizējošais koučs, biznesa iemaņu, koučinga un personības attīstības programmu trenere. Augstākā līmeņa vadītāja ar vairāk nekā 15 gadu pieredzi mazo un vidējo komandu vadīšanā un attīstībā dažādu nozaru uzņēmumos.

Pieteikšanā mācībām pie savas iestādes personāldaļas speciālista. 

Dienas fokuss / mērķis

Dienas sagaidāmais rezultāts (zināt / mācēt / saprast)

Tēmas, īss izklāsts

Teorija, metodes, instrumenti

Praktiskie darbi

1. Ieskats pasniedzēja arodā

Apzinātības veidošana par pasniedzēja arodu un tā nozīmi sabiedrības veidošanā

Pasniedzēju nozīme sabiedrības un organizāciju ilgbūtībā. Izcils pasniedzējs - ko tas nozīmē?

Pielāgotā Makseval līderības piramīda, izcilu pasniedzēju piemēri

Diskusija grupā un savstarpējā dalīšanās ar pieredzi

2. Pieaugušo mācīšanās īpatnības

Zināšanas un izpratne par galvenajām efektīvas mācīšanās sastāvdaļām

Ieskats pieaugušo cilvēku mācīšanās īpatnībās

V.A.K., atmiņas un mācīšanās īpatnības, Colba

Diskusija grupā un savstarpējā dalīšanās ar pieredzi

Galvenie bloki, kas jāiekļauj mācībās labākam rezultātam

Veids kā plānot mācības - kubiks u.c.

Diskusija grupā un savstarpējā dalīšanās ar pieredzi

3. Pasniedzēja lomas un atbildības

Izpratne par pasniedzēja atbildībām un lomām mācību procesa laikā

Par ko īsti ir atbildīgs pasniedzējs pirms mācībām / to laikā / pēc mācību beigām

Klausīšanās, spēcīgi jautājumi, novērošana, iedvesmošana, pašprezentācija, konfliktu risināšana, attiecību veidošana, valodas izmantošana, raporta veidošana ar grupu un individuāli ar cilvēkiem

Savu stipro un izaugsmes zonu noteikšana un pārskats

Pasniedzēju atšķirīgas lomas mācību laikā

Koordinators, mentors, draugs, konsultants un vadītājs, jokdaris, iedvesmotājs u.c.

Lomu izmēģināšana caur uzdevumu grupā

Eiropas Savienības Atveseļošanas fonda projekts Nr. 6.3.1.2.i.0/1/22/I/VK/001 “Publiskas pārvaldes profesionalizācija un administratīvas kapacitātes stiprināšana”.

Ance Goba

Publiskās pārvaldes profesionalizācijas un administratīvās un kapacitātes stiprināšanas projekta mācību koordinatore
ance.goba [at] vas.gov.lv