Datums 6. maijs, 2025 – 24. novembris, 2025
LaiksVisu dienu
Vieta Raiņa bulvāris 4

Pieteikties pasākumam

Piesakies vidējā līmeņa vadītāju kompetenču pilnveides jeb līderības programmai “Sinerģija”

Līderības programma “Sinerģija” ir iespēja vidējā līmeņa vadītājiem no valsts un pašvaldību iestādēm spert nākamo soli savā attīstībā. Sešu mēnešu laikā, 13 aizraujošās un praktiskās nodarbībās, dalībnieki iepazīs līderības pamatus, stiprinās komandas vadības prasmes, apgūs stratēģisko domāšanu un iemācīsies vadīt procesus ar pārliecību un mērķtiecību. Tā ir iespēja apzināties savu vadības stilu, veidot personīgo attīstības plānu un gūt iedvesmu no pieredzējušiem pasniedzējiem un citiem vadītājiem. Ja vēlies vadīt ne tikai procesus, bet arī cilvēkus un pārmaiņas – šīs mācības ir tieši Tev. Piesakies un kļūsti par līderi, kuram seko!

Mācības ir bez maksas, un pēc programmas noslēguma mērķauditorijas dalībnieki saņems sertifikātu.

Mācību programma:

Mērķis 

Attīstīt vadītāju spēju mācīties, apzināties sevi un virzīt sevi uz attīstību. Rosināt vadītājus uzņemties  līderību atklātākas komunikācijas veidošanā, problēmu apzināšanā, risināšanā un lēmumu pieņemšanā, lai uzlabotu vadības efektivitāti savā darba vidē 

Atbalstīt vadītājus personīgo attīstības plānu izstrādē un to sasniegšanai nepieciešamo zināšanu un prasmju apgūšanā, balstoties uz noteiktajām kompetencēm praktiskai izmantošanai darba vidē. 

Ieguvumi 

Katrs dalībnieks, balstoties uz saviem definētajiem attīstības mērķiem un atkarībā no sava ieguldījuma mācību procesā, spēs izmantot praksē sekojošus mācību ieguvumus: 

  • Apgūs efektīvas praktiskas mācīšanās prasmes – mācīšanās no pieredzes, refleksija, atgriezeniskā saite, mācību darbs pārī. 

  • Izpētot savu personības psiholoģisko tipu,  apzināsies savu vadīšanas stilu, līderības uzņemšanos, informācijas uztveres, lēmumu pieņemšanas, komunikācijas, konfliktu un problēmu risināšanas  veidu praktiskai izmantošanai darba vidē.  

  • Izmantojot iegūtos datus, refleksiju un citu dalībnieku atgriezenisko saiti, noteiks nepieciešamos praktiskos attīstīšanas virzienus un darbības vadīšanas kompetenču ietvarā, konkretizējot to savos individuālajos PAP (personīgajos attīstības plānos).  

  • Izprotot izaicinājumus apzināti uzņemties līderību (autentiskums, drosme būt atklātam, atvērtība dažādiem viedokļiem, gatavs riskēt u.c. ) radīs papildus resursu vadīšanas kompetencēm vadīšanas efektivitātes uzlabošanai darba vidē. 

  • Pratīs sniegt fokusētāku un datos balstītu atgriezenisko saiti un vadīt produktīvas sarunas ar dažādām iesaistītajām pusēm.  

Zināšanas par 

  • Līderības lomu, stiprajām pusēm un ierobežojumiem mainīgajā un kompleksajā vidē; 

  • K.G.Junga personības psiholoģisko tipu teoriju un praktiska instrumenta MBTI metodoloģiju personības attīstībā; 

  • Uzvedības ietekmi uz rezultāta sasniegšanu; 

  • Pieaugušo mācīšanās un attīstības pieejām, mācīšanos no pieredzes un refleksiju;  

  • Atgriezeniskās saites psiholoģiskajiem aspektiem, nevardarbīgu komunikāciju, emociju vadīšanu. 

Prasmes 

  • Spēs labāk apzināties sevi un reflektēt par savu uzvedību, domām, sajūtām, emocijām dažādās situācijās. 

  • Spēs skaidrāk apzināties savas uzvedības ietekmi uz rezultāta sasniegšanu un attiecību veidošanu un labāk pielāgos savu uzvedību un rīcību sadarbojoties ar iesaistītajām pusēm darba vidē.  

  • Spēs sniegt konstruktīvu un attīstošu atgriezenisko saiti iesaistītajām pusēm, kā arī pats jautāt, uzklausīt un izmantot to savā un citu attīstības procesos. 

! Lūdzam pirms šīs tēmas noklausīties vebināru “Mācīšanās kā piedzīvojums” (E.Vanags, A.Feathersone, S.Bulmeistere-Ikauniece https://vimeo.com/912962743/b9dd8809f1?share=copy)  

Mērķis 

Rosināt dziļāk izprast grupas paralēlos procesus, kas ietekmē mērķu sasniegšanu  – attiecību vadīšana un uzdevuma izpilde. Palīdzēt skaidrāk apzināties savu vadītāja/līdera lomu komandā un veidot efektīvas paradumus komandas veidošanai, uzturēšanai un attīstībai. Pilnveidot problēmu risināšanas un lēmumu pieņemšanas prasmes, komunikācijas prasmes atgriezeniskās saites sniegšanā, deleģēšanā, konfliktu vadīšanā, motivēšanā efektīvākai izmantošanai darba vidē. 

Atbalstīt vadītājus personīgo attīstības plānu izstrādē un to sasniegšanai nepieciešamo zināšanu un prasmju apgūšanā, balstoties uz noteiktajām kompetencēm praktiskai izmantošanai darba vidē. 

Ieguvumi 

Katrs dalībnieks, balstoties uz saviem definētajiem kompetenču attīstības mērķiem un atkarībā no sava ieguldījuma mācību procesā, spēs izmantot praksē sekojošus mācību ieguvumus: 

  • Izprotot grupas darbības pamatprocesus, pratīs labāk izmantot vadīšanas instrumentus – loma, pilnvaras, atbildība, robežas. 

  • Apzinoties savu personības psiholoģisko tipu, skaidrāk apzināsies savas stiprās puses un ierobežojumus uzņemoties līderību un sadarbojoties komandā.   

  • Padziļinās zināšanas un praktiski pilnveidos problēmu risināšanas, lēmumu pieņemšanas, komunikācijas prasmes atgriezeniskās saites sniegšanā, deleģēšanā, konfliktu vadīšanā, motivēšanā u.c.  pielietošanai darba vidē.   

  • Precizēs nepieciešamos praktiskos attīstības virzienus un darbības efektīvākai līderībai un sadarbībai komandā, konkretizējot tos savos individuālajos personīgajos attīstības plānos (PAP).  

Zināšanas par 

  • Svarīgiem vadīšanas instrumentiem – loma, robeža, pilnvaras, atbildība. 

  • Grupas procesiem kas ietekmē sadarbību un uzdevuma izpildi. 

  • Formālo un neformālo līderību komandā; psiholoģiskā tipa ietekmi sadarbojoties komandā. 

  • Psiholoģisko drošību un veiksmīgiem komandas paradumiem. 

  • Problēmu definēšanas un lēmumu pieņemšanas procesu. 

  • Konfliktu risināšanas stratēģijām. 

Prasmes 

  • Spēs pielietot vadīšanas instrumentus loma, robeža, pilnvaras, atbildība darba vidē. 

  • Spēs reflektēt par savu uzvedību, domām un sajūtām dažādās situācijās un skaidrāk novērtēt savas uzvedības ietekmi uzdevumu izpildē un attiecību vadīšanā darba vidē. 

  • Spēs precīzāk atklāt un risināt problēmas un pieņemt lēmumus. 

  • Spēs efektīvāk pielietot komunikācijas prasmes konfliktu vadīšanā, atgriezeniskās saites sniegšanā, deleģēšanā u.c. 

Mērķis 

Pilnveidot vadītāju prasmes analizēt savas organizācijas vai struktūrvienības darbību, plānot tās turpmāko attīstību un īstenot plānotās pārmaiņas.  

Ieguvumi 

  • Vienkāršā un saprotamā veidā iepazīsies ar citkārt sarežģītu tēmu, kas būs balstīta gan starptautiski atzītās teorētiskās atziņās, gan Latvijas videi atbilstošā valsts, nevalstiskā un privātā sektora pieredzē. 

  • Iepazīsies un apgūs vairākus praktiskus rīkus, metodes un darba dokumentu sagataves savas organizācijas vai struktūrvienības darbības analīzei, attīstības plānošanai un izmaiņu ieviešanai. 

  • Apmainīsies pieredzē par raksturīgām situācijām, plānošanas un attīstības izaicinājumiem, kā arī iespējamiem risinājumiem Valsts, pašvaldību organizāciju un iestāžu darba organizācijā. 

Zināšanas un prasmes 

  • Stratēģijas jēdziens un četras stratēģijas definīcijas. 

  • Organizācija kā sistēma un to veidojošie elementi. 

  • Stratēģijas saistība ar citiem organizācijas pārvaldības elementiem. 

  • Stratēģijas līmeņi. Līdzīgais un atšķirīgais dažādās pieejās – teorija, prakse, vadlīnijas. Stratēģija biznesā, publiskajā pārvaldē un nevalstiskajā (NVO) sektorā. 

  • Stratēģiskās plānošanas procesa soļi un posmi. 

  • Situācijas analīze, mērķu noteikšana, scenāriju analīze, uzdevumi, izpildes plānošana, budžets. 

  • Mērķu noteikšana un rezultātu mērīšana - stratēģiskā mērķu karte, galvenie darbības rādītāji (KPI), ceļa karte, projektu definēšana. 

  • Vadības loma un darbinieku iesaiste stratēģijas formulēšanā, attīstības plānošanā un stratēģijas īstenošanā. 

  • Pārmaiņu vadība un sekmīgu pārmaiņu elementi – līderība, vide, komunikācija, analīze, motivācija. 

  • Projektu un pārmaiņu vadības rīki un pieejas. Pārmaiņu vadības pieredze.  

Mērķis 

Pilnveidot vadītāju prasmes izmantot procesu vadības pieeju un rīkus savas organizācijas un struktūrvienības darbības pilnveidei, kā arī efektivitātes, klientu apkalpošanas un sadarbības uzlabošanai. 

Ieguvumi 

  • Praktiski un saprotami veidos izpratni par citkārt neviennozīmīgi vērtētu tēmu, aptverot svarīgākos teorijas principus, labas pārvaldības praksi un Latvijas videi atbilstošu publiskā un privātā sektora pieredzi.  

  • Iepazīsies un apgūs vairākus praktiskus rīkus, metodes un darba dokumentu sagataves savas organizācijas vai struktūrvienības procesu aprakstīšanai, procesu analīzei, attīstības plānošanai un izmaiņu ieviešanai. 

  • Apmainīsies pieredzē par raksturīgām situācijām, procesu vadības un attīstības izaicinājumiem un iespējamiem risinājumiem Valsts, pašvaldību organizāciju un iestāžu darba organizācijā. 

Zināšanas un prasmes 

  • Procesu vadības jēdziens. 

  • Organizācija kā sistēma un to veidojošie elementi. 

  • Procesu vadības saistība ar citiem sistēmas elementiem – stratēģija, klienti, darbinieki, resursi, finanses. 

  • Procesu vadības trīs līmeņi: – organizācija kā procesu kopums: atsevišķs process, aktivitāšu līmenis. 

  •  Procesu definēšanas pieejas: – process kā secīgu aktivitāšu plūsma– process kā lēmumu pieņemšanas punktu kopums. 

  • Procesu saistība ar iestādes mērķiem. 

  • Darbinieku, partneru, klientu iesaiste procesos. 

  • Procesu mērījumi un procesu analīze – rezultāti, efektivitāte, izmaksas. 

  • Procesu automatizācija un tehnoloģiju risinājumi procesos.  

  • Procesu pārmaiņu plānošana un pārmaiņu vadīšana. 

  • Komandas iesaiste procesu analīzē un attīstībā. 

  • Nepārtrauktu uzlabojumu kultūra.  

  • Procesu pārmaiņu salāgošana ar iestādes mērķiem un prioritātēm.  

Rūta Lūse

Organizācijas attīstības centra Spring Valley valdes priekšsēdētāja, konsultante un pasniedzēja ar vairāk nekā 25 gadu pieredzi personīgās izaugsmes, līderības, komunikācijas un sadarbības attīstības programmu vadīšanā. Klientu vidū - AirBaltic, Latvijas Valsts meži, Valsts ieņēmumu dienests, Swedbank, Citadele Banka, AAS Balta, Fazer, RIMI, Rīgas Dzirnavnieks, SEB, Lauku atbalsta dienests, Valsts Kanceleja, Latvia, Binders, Jeld-Wen Latvija, LIAA Biznesa inkubatori, Omniva, Rīgas Meži, Scania Latvija u.c. Augstākā profesionālā kvalifikācija pieaugušo apmācībā un attīstībā iegūta Lesteres Universitātē Anglijā, paaugstinājusi kvalifikāciju par grupas procesiem A.K.Rice institūtā ASV. Ir Latvijas Universitātes sociālo zinātņu maģistra grāds un pasaulē visplašāk pielietotā personības attīstības instrumenta Myers Briggs Type Indicator (MBTI) praktiķa sertifikāts.  

 

 

Ilze Čiščakova

Organizācijas attīstības centra Spring Valley konsultante un pasniedzēja ar vairāk nekā 25 gadu pieredzi personīgās izaugsmes, līderības, stresa vadīšanā, komunikācijas un komandas sadarbības attīstības programmu vadīšanā. Klientu vidū Valsts Ieņēmumu Dienests, Valsts kanceleja, Latvijas Valsts Meži, Latvijas Valsts televīzija, Liepājas pedagoģiskais institūts, Latvijas Universitāte, Lidosta Rīga, RIMI, Lauku atbalsta dienests, Rīgas Dzirnavnieks u.c. Maģistra grāds biznesa vadībā iegūts Latvijas Universitātē. Ir Rīgas Pedagoģiskā institūta bakalaura grāds un Latvijas Moreno Institūta trenera  kvalifikācija psihodrāmā un sociometrijā.  

 

 

 

 

Māris Millers

Organizāciju attīstības eksperts, biznesa treneris un pārmaiņu projektu vadītājs ar vairāk nekā 20 gadu pieredzi, ar pozitīvu skatu uz dzīvi un veselīgu humora izjūtu. 10 gadus strādājis kopā ar SIA „Lattelekom” starptautisku vadības komandu, veidojot Latvijas lielāko telekomunikāciju uzņēmumu par mūsdienīgu un efektīvu komercuzņēmumu. Kopš 2006. gada vada savu vadības pakalpojumu un konsultāciju uzņēmumu SIA „MM Studija”, un šajā laikā ir palīdzējis jau vairāk nekā 100 Latvijas un Baltijas uzņēmumu un organizāciju vadītājiem un vadības komandām. 2012. gadā izveidojis viedtālruņu lietotņu izstrādes uzņēmumu SIA „DriveWiz”. Viens no Organizāciju Attīstības kluba dibinātājiem un ekspertiem. Latvijas Universitātes Fizikas un matemātikas fakultātē ieguvis maģistra grādu fizikā (1992), vienu gadu studējis telekomunikāciju menedžmentu Lielbritānijā (1995). Maģistra grādu uzņēmējdarbības vadībā (MBA) ieguvis RTU Latvijas-Norvēģijas maģistra studiju programmā „Inovācijas un uzņēmējdarbība” (2005), un kā pasniedzējs tagad šajā programmā vada kursu „Uzņēmējdarbība un biznesa plānošana”. No 2006. līdz 2023. gadam bijis biznesa treneris SIA „Komercizglītības centrs” vadītāju profesionālās pilnveides programmā „Biznesa klase”. Īstenojis arī vairākus apmācību un pieredzes apmaiņas projektus citās valstīs - Francijā, Nīderlandē, Azerbaidžānā, Kazahstānā un Uzbekistānā. 2022. gadā ieguvis Zinātnes doktora grādu (Ph.D.) ekonomikā un uzņēmējdarbībā RTU Inženierekonomikas un vadības fakultātes doktorantūras studiju programmā “Vadībzinātne un ekonomika”, aizstāvot Promocijas darbu “Īpašnieku vadītu mazo un vidējo uzņēmumu pārvaldība”. 

Izvēlies piemērotāko mācību grupu un piesakies dalībai sev ērtā laikā.

Izvēlies savu grupu un piesakies uzsākt mācības sev ērtā laikā! 

1. GRUPA
Nodarbība p.k. Datums Laiks Tēma
1. 6. maijs 9.00-12.15  “Ievads līderībā un personīgajā attīstībā” 
2. 15. maijs 9.00-13.45  “Vadītāja personīgā attīstība, izmantojot Myers Briggs Type Indicator (MBTI)” 
3. 29. maijs 9.00-13.45  “Kvalitatīva atgriezeniskā saite (AS) – personīgās attīstības instruments” 
4. 5. jūnijs 9.00-12.15  Kopsavilkums par mācību programmu “Līderība”. Praktiska Personīgā Attīstības Plāna (PAP) izmantošana 
5. 5. augusts 9.00-12.15  “Vadītāja/līdera loma komandas veidošanā, uzturēšanā un attīstībā” 
6. 12. augusts 9.00-13.45  “Efektīva komunikācija un sadarbība komandā” 
7. 27. augusts 9.00-13.45  “Problēmu risināšana un lēmumu pieņemšana komandā” 
8. 11. septembris 9.00-12.15  “Kopsavilkums par mācību programmu “Komandas vadība””. Praktiska personīgā attīstības plāna izmantošana 
9. 25. septembris 9.00-12.15  Stratēģijas jēdziens un sistēmiska pieeja organizācijas pārvaldībai 
10. 2. oktobris 9.00-12.15  Stratēģiskās plānošanas process, metodes un rīki. 
11. 9. oktobris 9.00-12.15  Stratēģijas īstenošana un pārmaiņu vadība. 
12. 23. oktobris 9.00-12.15  Procesu vadība kā viens no organizācijas pārvaldības elementiem. 
13. 30. oktobris 9.00-12.15  Procesu analīze un efektivitātes uzlabošana. 

2. GRUPA

Nodarbība p.k.

Datums

Laiks

Tēma

1. nodarbība 

6. maijs 

13.00-16.15 

“Ievads līderībā un personīgajā attīstībā” 

2. nodarbība 

16. maijs 

9.00-13.45 

“Vadītāja personīgā attīstība, izmantojot Myers Briggs Type Indicator (MBTI)” 

3. nodarbība 

30. maijs 

9.00-13.45 

“Kvalitatīva atgriezeniskā saite (AS) – personīgās attīstības instruments” 

4. nodarbība 

5. jūnijs 

13.00-16.15 

Kopsavilkums par mācību programmu “Līderība”. Praktiska Personīgā Attīstības Plāna (PAP) izmantošana 

5. nodarbība 

5. augusts 

13.00-16.15 

“Vadītāja/līdera loma komandas veidošanā, uzturēšanā un attīstībā” 

6. nodarbība 

13. augusts 

9.00-13.45 

“Efektīva komunikācija un sadarbība komandā” 

7. nodarbība 

28. augusts 

9.00-13.45 

“Problēmu risināšana un lēmumu pieņemšana komandā” 

8. nodarbība 

11. septembris 

13.00-16.15 

“Kopsavilkums par mācību programmu “Komandas vadība””. Praktiska personīgā attīstības plāna izmantošana 

9. nodarbība 

25. septembris 

13.00-16.15 

Stratēģijas jēdziens un sistēmiska pieeja organizācijas pārvaldībai 

10. nodarbība 

2. oktobris 

13.00-16.15 

Stratēģiskās plānošanas process, metodes un rīki. 

11. nodarbība 

9. oktobris 

13.00-16.15 

Stratēģijas īstenošana un pārmaiņu vadība. 

12. nodarbība 

23. oktobris 

13.00-16.15 

Procesu vadība kā viens no organizācijas pārvaldības elementiem. 

13. nodarbība 

30. oktobris 

13.00-16.15 

Procesu analīze un efektivitātes uzlabošana. 

3. GRUPA

Nodarbība p.k. 

Datums

Laiks

Tēma

1. nodarbība 

6. maijs 

9.00-12.15 

“Ievads līderībā un personīgajā attīstībā” 

2. nodarbība 

13. maijs 

9.00-13.45 

“Vadītāja personīgā attīstība, izmantojot Myers Briggs Type Indicator (MBTI)” 

3. nodarbība 

29. maijs 

9.00-13.45 

“Kvalitatīva atgriezeniskā saite (AS) – personīgās attīstības instruments” 

4. nodarbība 

5. jūnijs 

9.00-12.15 

Kopsavilkums par mācību programmu “Līderība”. Praktiska Personīgā Attīstības Plāna (PAP) izmantošana 

5. nodarbība 

5. augusts 

9.00-12.15 

“Vadītāja/līdera loma komandas veidošanā, uzturēšanā un attīstībā” 

6. nodarbība 

12. augusts 

9.00-13.45 

“Efektīva komunikācija un sadarbība komandā” 

7. nodarbība 

27. augusts 

9.00-13.45 

“Problēmu risināšana un lēmumu pieņemšana komandā” 

8. nodarbība 

11. septembris 

9.00-12.15 

“Kopsavilkums par mācību programmu “Komandas vadība””. Praktiska personīgā attīstības plāna izmantošana 

9. nodarbība 

30. septembris 

9.00-12.15 

Stratēģijas jēdziens un sistēmiska pieeja organizācijas pārvaldībai 

10. nodarbība 

7. oktobris 

9.00-12.15 

Stratēģiskās plānošanas process, metodes un rīki. 

11. nodarbība 

14. oktobris 

9.00-12.15 

Stratēģijas īstenošana un pārmaiņu vadība. 

12. nodarbība 

28. oktobris 

9.00-12.15 

Procesu vadība kā viens no organizācijas pārvaldības elementiem. 

13. nodarbība 

4. novembris 

9.00-12.15 

Procesu analīze un efektivitātes uzlabošana. 

4. GRUPA

Nodarbība p.k. 

Datums 

Laiks 

Tēma 

1. nodarbība 

6. maijs 

13.00-16.15 

“Ievads līderībā un personīgajā attīstībā” 

2. nodarbība 

16. maijs 

9.00-13.45 

“Vadītāja personīgā attīstība, izmantojot Myers Briggs Type Indicator (MBTI)” 

3. nodarbība 

30. maijs 

9.00-13.45 

“Kvalitatīva atgriezeniskā saite (AS) – personīgās attīstības instruments” 

4. nodarbība 

5. jūnijs 

13.00-16.15 

Kopsavilkums par mācību programmu “Līderība”. Praktiska Personīgā Attīstības Plāna (PAP) izmantošana 

5. nodarbība 

5. augusts 

13.00-16.15 

“Vadītāja/līdera loma komandas veidošanā, uzturēšanā un attīstībā” 

6. nodarbība 

13. augusts 

9.00-13.45 

“Efektīva komunikācija un sadarbība komandā” 

7. nodarbība 

28. augusts 

9.00-13.45 

“Problēmu risināšana un lēmumu pieņemšana komandā” 

8. nodarbība 

11. septembris 

13.00-16.15 

“Kopsavilkums par mācību programmu “Komandas vadība””. Praktiska personīgā attīstības plāna izmantošana 

9. nodarbība 

30. septembris 

13.00-16.15 

Stratēģijas jēdziens un sistēmiska pieeja organizācijas pārvaldībai 

10. nodarbība 

7. oktobris 

13.00-16.15 

Stratēģiskās plānošanas process, metodes un rīki. 

11. nodarbība 

14. oktobris 

13.00-16.15 

Stratēģijas īstenošana un pārmaiņu vadība. 

12. nodarbība 

28. oktobris 

13.00-16.15 

Procesu vadība kā viens no organizācijas pārvaldības elementiem. 

13. nodarbība 

4. novembris 

13.00-16.15 

Procesu analīze un efektivitātes uzlabošana. 

5. GRUPA 

Nodarbība p.k. 

Datums 

Laiks 

Tēma 

1. nodarbība 

9. maijs 

9.00-12.15 

“Ievads līderībā un personīgajā attīstībā” 

2. nodarbība 

22. maijs 

9.00-13.45 

“Vadītāja personīgā attīstība, izmantojot Myers Briggs Type Indicator (MBTI)” 

3. nodarbība 

6. jūnijs 

9.00-13.45 

“Kvalitatīva atgriezeniskā saite (AS) – personīgās attīstības instruments” 

4. nodarbība 

13. jūnijs 

9.00-12.15 

Kopsavilkums par mācību programmu “Līderība”. Praktiska Personīgā Attīstības Plāna (PAP) izmantošana 

5. nodarbība 

8. augusts 

9.00-12.15 

“Vadītāja/līdera loma komandas veidošanā, uzturēšanā un attīstībā” 

6. nodarbība 

14. augusts 

9.00-13.45 

“Efektīva komunikācija un sadarbība komandā” 

7. nodarbība 

29. augusts 

9.00-13.45 

“Problēmu risināšana un lēmumu pieņemšana komandā” 

8. nodarbība 

12. septembris 

9.00-12.15 

“Kopsavilkums par mācību programmu “Komandas vadība””. Praktiska personīgā attīstības plāna izmantošana 

9. nodarbība 

6. novembris 

9.00-12.15 

Stratēģijas jēdziens un sistēmiska pieeja organizācijas pārvaldībai 

10. nodarbība 

13. novembris 

9.00-12.15 

Stratēģiskās plānošanas process, metodes un rīki. 

11. nodarbība 

20. novembris 

9.00-12.15 

Stratēģijas īstenošana un pārmaiņu vadība. 

12. nodarbība 

2. decembris 

9.00-12.15 

Procesu vadība kā viens no organizācijas pārvaldības elementiem. 

13. nodarbība 

9. decembris 

9.00-12.15 

Procesu analīze un efektivitātes uzlabošana. 

6. GRUPA

Nodarbība p.k. 

Datums 

Laiks 

Tēma 

1. nodarbība 

13. maijs 

13.00-16.15 

Stratēģijas jēdziens un sistēmiska pieeja organizācijas pārvaldībai 

2. nodarbība 

20. maijs 

13.00-16.15 

Stratēģiskās plānošanas process, metodes un rīki. 

3. nodarbība 

27. maijs 

13.00-16.15 

Stratēģijas īstenošana un pārmaiņu vadība. 

4. nodarbība 

3. jūnijs 

9.00-12.15 

Procesu vadība kā viens no organizācijas pārvaldības elementiem. 

5. nodarbība 

10. jūnijs 

9.00-12.15 

Procesu analīze un efektivitātes uzlabošana. 

6. nodarbība 

17. septembris 

12.00-15.15 

“Ievads līderībā un personīgajā attīstībā” 

7. nodarbība 

24. septembris 

12.00-16.45 

“Vadītāja personīgā attīstība, izmantojot Myers Briggs Type Indicator (MBTI)” 

8. nodarbība 

8. oktobris 

12.00-16.45 

“Kvalitatīva atgriezeniskā saite (AS) – personīgās attīstības instruments” 

9. nodarbība 

15. oktobris 

12.00-15.15 

Kopsavilkums par mācību programmu “Līderība”. Praktiska Personīgā Attīstības Plāna (PAP) izmantošana 

10. nodarbība 

29. oktobris 

12.00-15.15 

“Vadītāja/līdera loma komandas veidošanā, uzturēšanā un attīstībā” 

6. nodarbība 

5. novembris 

12.00-16.45 

“Efektīva komunikācija un sadarbība komandā” 

7. nodarbība 

19. novembris 

12.00-16.45 

“Problēmu risināšana un lēmumu pieņemšana komandā” 

8. nodarbība 

26. novembris 

12.00-15.15 

“Kopsavilkums par mācību programmu “Komandas vadība””. Praktiska personīgā attīstības plāna izmantošana 

7. GRUPA

Nodarbība p.k. 

Datums 

Laiks 

Tēma 

1. nodarbība 

14. maijs 

9.00-12.15 

Stratēģijas jēdziens un sistēmiska pieeja organizācijas pārvaldībai 

2. nodarbība 

21. maijs 

9.00-12.15 

Stratēģiskās plānošanas process, metodes un rīki. 

3. nodarbība 

28. maijs 

9.00-12.15 

Stratēģijas īstenošana un pārmaiņu vadība. 

4. nodarbība 

6. jūnijs 

9.00-12.15 

Procesu vadība kā viens no organizācijas pārvaldības elementiem. 

5. nodarbība 

13. jūnijs 

9.00-12.15 

Procesu analīze un efektivitātes uzlabošana. 

6. nodarbība 

18. septembris 

9.00-12.15 

“Ievads līderībā un personīgajā attīstībā” 

7. nodarbība 

25. septembris 

9.00-13.45 

“Vadītāja personīgā attīstība, izmantojot Myers Briggs Type Indicator (MBTI)” 

8. nodarbība 

9. oktobris 

9.00-13.45 

“Kvalitatīva atgriezeniskā saite (AS) – personīgās attīstības instruments” 

9. nodarbība 

16. oktobris 

9.00-12.15 

Kopsavilkums par mācību programmu “Līderība”. Praktiska Personīgā Attīstības Plāna (PAP) izmantošana 

10. nodarbība 

30. oktobris 

9.00-12.15 

“Vadītāja/līdera loma komandas veidošanā, uzturēšanā un attīstībā” 

6. nodarbība 

6. novembris 

9.00-13.45 

“Efektīva komunikācija un sadarbība komandā” 

7. nodarbība 

20. novembris 

9.00-13.45 

“Problēmu risināšana un lēmumu pieņemšana komandā” 

8. nodarbība 

27. novembris 

9.00-12.15 

“Kopsavilkums par mācību programmu “Komandas vadība””. Praktiska personīgā attīstības plāna izmantošana 

Ance Goba

Publiskās pārvaldes profesionalizācijas un administratīvās un kapacitātes stiprināšanas projekta mācību koordinatore
ance.goba [at] vas.gov.lv

Eiropas Savienības Atveseļošanas fonda projekta Nr.6.3.1.2.i0/1/22/I/VK/001 “Publiskās pārvaldes profesionalizācija un administratīvās kapacitātes stiprināšana”.