Lai rastu iespēju dalībniekam apzināt savas stiprās puses, noteikt attīstības vajadzības un fokusēt mācību mērķus uz konkrētiem rezultātiem, katrs dalībnieks mācību programmas sākumā un noslēgumā veiks kompetenču pašnovērtējumu.
Pašnovērtējuma anketa ir īpaši klientu apkalpošanas jomai izstrādāts pašnovērtējuma rīks un palīdzēs:
Katrā no mācību programmas četriem moduļiem dalībniekiem būs iespēja apgūt aktuālākās teorētiskās zināšanas klientu apkalpošanas jomā, kā arī praktiski attīstīt būtiskākās prasmes, kas nepieciešamas efektīvai un profesionālai klientu apkalpošanai, tostarp:
-
Modulis “Klientu apkalpošanas stratēģiskā vadība”
Modulis fokusējas uz klientu apkalpošanas ilgtermiņa stratēģisko plānošanu un ieviešanu organizācijā. Dalībnieki apgūs svarīgas prasmes, kas nepieciešamas, lai izveidotu un vadītu efektīvu klientu apkalpošanas stratēģiju.
Modulī apgūstamās tēmas:
Modulis palīdzēs dalībniekiem attīstīt prasmes, kas nepieciešamas klientorientētas kultūras veidošanai, efektīvai klientu pieredzes vadībai un servisa līmeņu analīzei. Tāpat dalībnieki sekmīgāk izpratīs klientu vajadzību un gaidu identificēšanu un apgūs dažādu digitālo rīku izmantošanu plānošanas un realizācijas procesos.
-
Modulis “Klientu apkalpošanas operatīvā vadība”
Modulis aptver praktiskus aspektus klientu apkalpošanas ikdienas darbībā, tostarp darbinieku iesaisti, motivāciju un noslodzes plānošanu. Dalībnieki apgūs metodoloģijas, kas palīdz efektīvi vadīt un uzraudzīt klientu apkalpošanas procesus, kā arī risināt sarežģītas situācijas.
Modulī apgūstamās tēmas:
Modulis palīdzēs dalībniekiem attīstīt prasmes kā organizēt un uzraudzīt klientu apkalpošanas procesus, lai nodrošinātu augstu kvalitāti un efektivitāti; pārvaldīt klientu sūdzības, izmantojot empātisku un konstruktīvu pieeju; izmantot digitālos rīkus administratīvajos procesos un komunikācijā ar klientu, pielāgojoties viņa vajadzībām.
-
Modulis “Skaidra un saprotama komunikācija klientu apkalpošanā”
Modulis uzsver efektīvas komunikācijas nozīmi kā galveno faktoru kvalitatīvai klientu apkalpošanai. Dalībnieki apgūs būtiskas komunikācijas prasmes, kas palīdzēs veidot pozitīvas attiecības ar klientiem, saglabājot augstu servisa līmeni.
Modulī apgūstamās tēmas:
Modulis palīdzēs dalībniekiem attīstīt prasmes kā veidot pārliecinošu un cieņpilnu verbālo un neverbālo komunikāciju; aktīvu klausīšanos, lai saprastu klienta vajadzības un ātri reaģētu uz tām; atgriezeniskās saites sniegšanu gan klātienē, gan tiešsaistē, veidojot produktīvu un profesionālu komunikāciju.
-
Modulis “Sarežģītu situāciju un klientu vadība”
Modulis koncentrējas uz dažādu klientu tipu izpratni un pielāgotu pieeju sarežģītu situāciju risināšanai, kas ir būtiski efektīvai klientu apkalpošanai. Dalībnieki apgūs, kā konstruktīvi risināt sūdzības un konfliktsituācijas, kā arī izstrādāt radošas stratēģijas, lai nodrošinātu pozitīvu klientu pieredzi.
Modulī apgūstamās tēmas:
Modulis palīdzēs dalībniekiem attīstīt prasmes kā izveidot pielāgotas pieejas katram klientam, pamatojoties uz viņa vajadzībām un uzvedību; risināt sūdzības konstruktīvi, lai veidotu pozitīvas attiecības ar klientiem; izstrādāt radošas stratēģijas sarežģītu situāciju risināšanai; veikt klientu pieredzes analīzi un izmantot uzvedības psiholoģiju, lai uzlabotu apkalpošanas kvalitāti; praktizēt stresa vadību, lai saglabātu efektivitāti arī izaicinošos apstākļos.
Mācību programmas pasniedzēju komandu veido pieredzējuši nozares profesionāļi, kuri apvieno praktisku pieredzi klientu apkalpošanas vadībā ar padziļinātām zināšanām mācību un attīstības jomā, tādejādi nodrošinot ne tikai teorētisko bāzi, bet arī praktiskus piemērus un uzdevumus, kas balstīti reālās situācijās.