+371 67229116 vas@vas.gov.lv Facebook
Meistarība darbā ar sarežģītiem klientiem: 1.vebinārs – Darbs ar sarežģītiem klientiem klātienē un attālināti

Apraksts

Meistarība darbā ar sarežģītiem klientiem: 1.vebinārs – Darbs ar sarežģītiem klientiem klātienē un attālināti
G modulis „Saziņa ar sabiedrību, komunikācija un prasmju pilnveide valsts pārvaldē”
Mācību kursa modulis: G modulis „Saziņa ar sabiedrību, komunikācija un prasmju pilnveide valsts pārvaldē”

Mācību kursa mērķis: Sniegt dalībniekiem skaidru izpratni par mijiedarbību ar sarežģītiem klientiem. Par klientu tipiem, vēlamiem reaģēšanas veidiem, komunikāciju, par klientu un klientu apkalpošanas speciālistu emociju ietekmi. Tāpat izglītot par praktiskām tehnikām, kuras var pielietot ikdienas darbā, lai veicinātu klientu apkalpošanas speciālistu labizjūtu, emocionālo stabilitāti, spēju atbilstoši reaģēt, kā arī saglabāt mieru krīzes situācijās. Vebināru mērķis ir veicināt padziļinātu izpratni par psiholoģiskiem procesiem gan klientu apkalpošanas speciālista ikdienas darbā, gan arī mijiedarbojoties ar klientiem.

Mācības tiek veidotas ar mērķi turpināt aizsākto sadarbību starp Valsts kanceleju, Valsts administrācijas skolu un Latvijas Psihologu biedrību, lai nodrošinātu valsts pārvaldes un pašvaldību (publiskās pārvaldes) nodarbinātajiem iespēju apgūt mūsdienu aktualitātēm atbilstošas praktiskas mācības tiešsaistē.

3 vebināru cikls Meistarība darbā ar sarežģītiem klientiem:
1. vebinārs – Darbs ar sarežģītiem klientiem klātienē un attālināti 18.08.2020.;
2. vebinārs – Darbs ar klientiem krīzes situācijās, 03.09.2020.;
3. vebinārs – Emociju vadība darbā ar klientiem, praktiskas metodes, 17.09.2020.

Iespēja apmeklēt visu vebināru ciklu vai atsevišķus vebinārus.

Katram vebināram jāpiesakās atsevišķi. 

Viens vebinārs - 37 EUR
Trīs vebināri- 90 EUR

 

Mērķauditorija:

Publiskajā pārvaldē (valsts un pašvaldību iestādēs) nodarbinātie.



Tēmas:
1. vebinārs – Darbs ar sarežģītiem klientiem klātienē un attālināti 

Apakšmērķis: Iemācīties atpazīt sarežģītas saskarsmes situācijas un vadīt savu uzvedību tajās, pilnveidot efektīvas saskarsmes prasmes darbā ar sarežģītiem klientiem, uzlabot klientu apkalpošanas prasmes.
 
Vebināra tēmas:
  • Veiksmīgas komunikācijas nosacījumi.
  • Sarežģītas saskarsmes situācijas klātienē un attālināti.
  • Klientu tipi, to vispārējs raksturojums.
  • Saskarsme ar sarežģītiem klientiem.
  • Kā saprast un vadīt savu uzvedību darbā ar sarežģītiem klientiem?


Dalībnieku ieguvumi: pēc aktīvas līdzdalības mācībās vebināra dalībnieki spēs izvēlēties piemērotu uzvedību sarežģītās saskarsmes situācijās, spēs uzlabot komunikāciju darbā ar sarežģītiem klientiem. 
 

Laiks, ilgums, cena

Norises laiks: 10:00 - 13:15

Ilgums: 4 akad.st.

Cena: 37.00 (+PVN 21% pakalpojuma saņēmējiem, kas nav valsts pārvaldes iestādes)

18. Augusts 202010:00 - 13:15platforma ZOOM

Pasniedzējs

Vārds, uzvārds: Marina Dango

Darba pieredze:
15 gadu pieredze kā personāla konsultantei organizācijās (Lattelecom SIA, Valsts policija); 10 gadu pieredze kā karjeras konsultantei (Profesionālās karjeras izvēles centrs, Nodarbinātības valsts aģentūra, Ādažu vidusskola); 20 gadu pieredze kā lektorei augstskolās un koledžās (LU, RISEBA, RSU, Alberta koledža, Kosmetoloģijas koledža, Valsts policijas koledža). Lekciju kursi – Vispārīgā psiholoģija, Sociālā psiholoģija, Saskarsmes psiholoģija, Personāla vadība, Karjeras konsultēšana.
Pieredze mācību kursu pasniegšanā:
Mācību tēmas – Klientu apkalpošana pa telefonu; Konflikti, to risināšana; Intervēšanas prasmes; Starpkultūru komunikācija; Komandu vadīšana; Emocionālā inteliģence un saskarsme; Saskarsme ar sarežģītiem klientiem; Pozitīvā domāšana; Saskarsmes principi saskarsmē ar bērniem; Pusaudži un konflikti; Karjeras izglītība.
Mērķauditorija – jaunieši, pedagogi, juristi, sociālo dienestu, bāriņtiesu un pašvaldību darbinieki, Valsts policijas amatpersonas, darba meklētāji.
 
Izglītība:
Maģistra grāds krievu filoloģijā (LVU, 1983) un psiholoģijā (LU, 2000).
 

Kontakti

Mācību koordinatore Dace Gaile
Tālrunis: 67229770
e-pasts: Dace.Gaile@vas.gov.lv
Kur mēs atrodamies?
Atvainojiet, video nav pieejams.
Atsauksmes vēl nav iesūtītas!
Jūsu vārds
Jūsu e-pasts
Jūsu komentārs