+371 67229116 vas@vas.gov.lv Facebook
Meistarība darbā ar sarežģītiem klientiem: 3.vebinārs – Emociju vadība darbā ar klientiem, praktiskas metodes

Apraksts

Meistarība darbā ar sarežģītiem klientiem: 3.vebinārs – Emociju vadība darbā ar klientiem, praktiskas metodes
G modulis „Saziņa ar sabiedrību, komunikācija un prasmju pilnveide valsts pārvaldē”
Mācību kursa modulis: G modulis „Saziņa ar sabiedrību, komunikācija un prasmju pilnveide valsts pārvaldē”

Mācību kursa mērķis: Sniegt dalībniekiem skaidru izpratni par mijiedarbību ar sarežģītiem klientiem. Par klientu tipiem, vēlamiem reaģēšanas veidiem, komunikāciju, par klientu un klientu apkalpošanas speciālistu emociju ietekmi. Tāpat izglītot par praktiskām tehnikām, kuras var pielietot ikdienas darbā, lai veicinātu klientu apkalpošanas speciālistu labizjūtu, emocionālo stabilitāti, spēju atbilstoši reaģēt, kā arī saglabāt mieru krīzes situācijās. Vebināru mērķis ir veicināt padziļinātu izpratni par psiholoģiskiem procesiem gan klientu apkalpošanas speciālista ikdienas darbā, gan arī mijiedarbojoties ar klientiem.

Mācības tiek veidotas ar mērķi turpināt aizsākto sadarbību starp Valsts kanceleju, Valsts administrācijas skolu un Latvijas Psihologu biedrību, lai nodrošinātu valsts pārvaldes un pašvaldību (publiskās pārvaldes) nodarbinātajiem iespēju apgūt mūsdienu aktualitātēm atbilstošas praktiskas mācības tiešsaistē.

3 vebināru cikls Meistarība darbā ar sarežģītiem klientiem:
1. vebinārs – Darbs ar sarežģītiem klientiem klātienē un attālināti 18.08.2020.;
2. vebinārs – Darbs ar klientiem krīzes situācijās, 03.09.2020.;
3. vebinārs – Emociju vadība darbā ar klientiem, praktiskas metodes, 17.09.2020.

Iespēja apmeklēt visu vebināru ciklu vai atsevišķus vebinārus.

Katram vebināram jāpiesakās atsevišķi. 

Viens vebinārs - 37 EUR
Trīs vebināri- 90 EUR

Mērķauditorija:

Publiskajā pārvaldē (valsts un pašvaldību iestādēs) nodarbinātie.



Tēmas:
Apakšmērķis: Iepazīstināt dalībniekus ar emocijas būtību, rašanās mehānismu un ietekmi uz sadarbību ar klientiem, kā arī kopā izskatīt un izmēģināt ļoti vienkāršas, viegli pielietojamas metodes, kas var pozitīvi mainīt darba ikdienu un emocionālo fonu.
 
Vebināra tēmas:
  • Emocijas un smadzenes. Kas ir spēcīgāks – emocijas vai prāts?
  • Emociju ietekme uz sadarbību ar klientiem. Kā mainās mūsu lēmumu kvalitāte, objektivitāte un attiecības?
  • Emocijas atpazīšana. Kā laicīgi saprast, ka tu esi dusmīgs vai bēdīgs?
  • 3 pieejas emociju vadība – profilakse un operatīvie risinājumi.
  • Pozitīvas emocijas apzināta vairošana.


Dalībnieku ieguvumi: Ieguvumi:
  • Izpratne par emociju nozīmi sadarbībā ar klientiem un to vadīšanu.
  • Izpratne par pamata principiem savu emociju (stresa) apzināšanā un vadībā.
  • Emociju vadības tehnikas un metodes apguve.


Laiks, ilgums, cena

Norises laiks: 10:00 - 13:15

Ilgums: 4 akad.st.

Cena: 37.00 (+PVN 21% pakalpojuma saņēmējiem, kas nav valsts pārvaldes iestādes)

17. Septembris 202010:00 - 13:15platforma ZOOM

Pasniedzējs

Vārds, uzvārds: Olga Dzene

Darba pieredze:
  • TRIVIUMS apmācība, Līderības attīstības eksperte, pasniedzēja, konsultante
  • RISEBA, lektore un pētniece
Pieredze mācību kursu pasniegšanā:
Vadījusi gan publiskas mācības, gan iekšējās mācības valsts sektorā un privātajiem uzņēmumiem. Biežākās mācību tēmas saistītas ar līderības prasmēm, kompetenču pieeju, emocionālo inteliģenci un personīgo efektivitāti. Pieredze lekciju vadīšanā RISEBA.
 
Izglītība:
Latvijas Universitāte, Maģistra grāds organizāciju un sociālajā psiholoģijā
RISEBA, Doktorantūra Biznesa vadībā (pašreiz)

Kontakti

Mācību koordinatore Dace Gaile
Tālrunis: 67229770
e-pasts: Dace.Gaile@vas.gov.lv
Kur mēs atrodamies?
Atvainojiet, video nav pieejams.
Atsauksmes vēl nav iesūtītas!
Jūsu vārds
Jūsu e-pasts
Jūsu komentārs