+371 67229116 vas@vas.gov.lv Facebook
Jaunumi

Konference "Klientu servisa nozīme valsts un privātā uzņēmuma attīstībā"

/07.03.2014/

Aicinām valsts iestādes piedalīties klientu servisa konferencē, kas notiks 14.martā Tallink Hotel Riga telpās!

Bieži organizācijas sastopas ar problēmu, ka darbiniekiem nav saistoša uzņēmuma vai citu kolēģu apņemšanās. Darbinieku mērķi atšķiras no uzņēmuma mērķiem.

Organizācijas misija - tāda, kas patiesi atspoguļo dziļāko kopējo vīziju un vērtības, par ko iestājas tajā strādājošais, izraisa lielu vienotību un milzīgu uzticību. Kas liecina par organizācijas kultūru?  Attieksme!

 Savā pieredzē, stāstot par uzņēmumu iekšējo kultūru un klientu servisa attīstību, conference dalīsies:

·         Valsts ieņēmumu dienests,

·         Swedbank,

·         Valsts administrācijas skola,

·         Cēsu novada pašvaldība,

·         Latvijas viesnīcu un restorānu asociācija,

·         kā arī pieredzējuši FranclinCovey un Outdoor Latvia apmācību treneri.

 Konferences laikā meklēsim atbildes un diskutēsim par šādiem tēmām:

·         Kā jūtas klients dodoties uz VID, Swedbanku, savu pašvaldību vai kādu restorānu?

·         Ar kādu attieksmes pieredzi mēs sastopamies šajos uzņēmumos?

·         Kādi stereotipi ir izveidojušies par šīm un citām iestādēm?

·         Cik liels darbs tiek ieguldīts stiprinot attieksmes vērtību darbā ar klientiem?

·         Komandas loma sniedzot augstvērtīgu klientu servisu.

·         Paradigma - tās loma mūsu attieksmē pret sevi un savu darbu.

KSPA konference norisināsies š.g. 14. martā, Tallink Hotel Riga telpās Elizabetes ielā 24.

Konferences programma: http://www.kspa.lv/#!konference/crs8

Sīkāka informācija par konferenci un dalībniekiem www.kspa.lv

 
« Atpakaļ